close
今天請法蘭西斯老師幫我上了寫作
第一次寫英文寫作
我寫作真的很弱
好難呀~~~~


但我還是用非常簡單容易懂的單字
寫出一篇文章

是明天寫作課要交的

馬上先給大家看看

喔~~~老師說主題是要寫喜歡的歌手跟音樂
我寫了強辯
原本想寫力宏的
但老師說樂團有五個人比較好寫
寫力宏可能要寫很久吧!!!


My favorite band is Champion.There are five people in this band.
The vocal is Yellow Cow(黃牛).He is twenty-five years old.He comes from Taichung.
He likes to watch beautiful girls,just like me.
The bass player is Cola.He is twenty-seven years old.He likes to play basketball.
He likes to play with his dog.DuDu.
The first guitar player is Flower(小花).He comes from Taipei.He likes to sleep and play
computer games.
The second guitar player is Antonio(子雲的英文名字吧).He likes to go to the movies.
He likes to talk with fans.
The drummer is called Monkey(小猴).He is very funny and he is very friendly to fans.
The technician is Tuyuan(土元).He is twenty years old.He is my favorite person
in this band.He work hard.
I like this band because there songs are very beautiful.They have been working very
hard for eight years.Now they are getting popular.


來來來~~~馬上翻譯給大家聽!!!!
我最喜歡的樂團是"強辯"這個團共有五個團員
主唱叫黃牛~他今年25歲!從台中來的~!他喜歡看正妹~就像是我(我是阿!!!!敗多!!)
貝斯手叫扣辣!他今年27歲.他喜歡打籃球也喜歡和他的狗玩~他的狗叫嘟嘟.
吉他手小花~他是台北人~他喜歡睡覺跟打電動(屁啦...我隨口說說!誰叫他都被土元打爆!哈)
吉他手子雲~他喜歡看電影和歌迷聊天(這也是我隨便說的~上次他有說到他去看電影阿!官網留言他也會回!
雖然是扣辣比較常回~但老師說一人寫三點就好)
鼓手小猴~他非常逗趣!然後對歌迷很親切!
技師土元!他20歲~在這個團裡...我最喜歡他了!(技師也算是強辯一員齁!)他工作很認真!
我喜歡強辯是因為他們的歌很好聽~然後這八年來他們對於他們的工作都很認真!
他們很受歡迎~~~

喔耶!!!!

是不是大家都看的懂~~~哈
我也祇寫的出這樣的句子而已



酷畢了
arrow
arrow
    全站熱搜

    homandjulia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()